.vitare än vitast.

Jag är så blek att man skulle bli bländad om man såg mig barbent!
Ikväll tog jag mig en liten promenad bort till Meddo och la mig i solariet en liten stund. Jag vet att det kan vara farligt och allt det där, men om man solar nån gång om året så tror jag att det är rätt okej ändå....
Jag ligger ju inte där och pressar flera dagar i veckan, fast jag skulle nog behöva det för att få lite färg... hahaha.


Imorgon är det seminarie igen. Jag har idag ägnat mig åt att läsa Piaget, men som jag skrev tidigare så har det gått sådär... Jag hoppas att en del begrepp och så klarnar på seminariet imorgon!
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, fast jag är ju inte så trött  eftersom jag sovit  på dagen idag... *Suckar, vad skulle det vara nödvändigt för?*

Jag ska försöka lägga över
Flickan under gatan på min mobil idag så jag kan börja lyssna på den när jag promenerar...Jag älskar ju den serien. Har läst alla de tidigare böckerna och är så spänd på hur den här är. Jag har hört rycktas om att den ska vara bra...

Kommentarer
Postat av: carro

Jag håller på med den boken nu, jag tycker att den är bra.. hihi.. :)

Postat av: marie

hur tusan orkar ni läsa böcker nu, får ni inte nog av litteraturen???

kram

2008-05-14 @ 22:30:34
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback