.bokad.

Flyttbilen är nu bokad. Nu är det bara att tuta och köra den 13e december. Jag vet att det är ganska god tid, men jag vill inte åka runt halva stan den dagen bara för att få tag på flyttbil. Nu har vi bokat bil vid globen. Precis lagom långt bort. Åh vad det ska bli skönt att få komma i ordning i det nya!


Imorgon kommer E hit, tjejen som köpt denna lägenheten. Hon ville komma förbi och mäta lite å så...

Köksbordet är nu på plats, och det blev ganska bra faktiskt....

Min dator har bestämt sig för att jävlas med mig också och inte ens sambon vet vad det är för fel... Irriterande som sjutton. Internet krånglar som bara den, men det är i min dator problemet ligger. Vad det nu kan vara.... *Suckar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback