.bromma.

Idag har jag och mina studiekamrater varit till skolan i bromma som ska följa med oss ut på friluftsdag lite senare i månaden. Det var kul att träffa barnen och försöka lära sig namnen var inte lätt.... Men jag var ganska duktig ändå, helt klart godkänd för de 10 minueterna vi var där.

På vägen hem blev det lite shopping. Julklapp till lillebror bland annat. Det kommer bli bra. Kanske borde jag ringa farsan om lite detaljer runt det? Kanske senare, nu ska jag bara slappa en stund innan jag ska ta tag i böckerna igen...

Kommentarer
Postat av: marie

Vad är google docs? Im lost!



Jag hitta iaf dokumntet det återskapades så det var lugnt... kram

Postat av: Sandra

Gud vad du är duktig på att ta vara på tiden! När jag kommer från skolan är det ytterst sällan jag sätter mig ner med skolarbete..



Har du nåt tips på litteratur för rytmik/rörelser/lek?

2008-11-13 @ 14:48:08
URL: http://sandrasnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback