.den långa dagen.

Den långa dagen gick bra. Vi fördrev vår tre timmar långa lunch med att äta lunch på Två systrar och en kock och därefter blev det en liten vända på både Åhlens, In&Finn och Västermalmsgallerian. Jag köpte en jättefin julgransmatta på Åhlens som jag spanade på redan förra året och har förbannat mig själv sedan dess att jag inte köpte den... men nu gjorde jag det. En grå fin matta... Ohh, nu längtar jag jättemycket till julen och hoppas att jag kommer att ha både ork och tid att julpynta trots flytten. Jag älskar ju det! Min dröm är att ha en julgran med bara olika kulor i. Jag köper en eller ett par nya kulor per år, och min förhoppning är att en dag ha en helt unik julgran med enbart olika unika kulor i.... Vägen dit känns lång, men det är kul också.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh jag älskar också att julpynta och blir väldigt inspirerad av dina inlägg om julpynt! Varit på Brisak i Värmdö nån gång? De brukar ha massor och billigt julpynt.. lite jobbigt att ta sig dit bara. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback