.halsont.

Så klart har jag fått tillbaka halsontet. Det vill tydligen inte ge sig. Bara jag tänker ordet träna får jag bara ännu mer ont. Jag har inte tränat på flera veckor nu och hela min kropp förutom halsen längtar efter det. Är livrädd att bli sämre till på tisdag också när vi ska ut i skogen igen och den här gången med en hel skola, och det är vi som ska hålla i friluftsdagen....

Mådde inte så bra idag när jag kom hem. Åt och somnade i soffan i princip. Vaknade av att jag frös fruktansvärt, så nu har jag precis kommit ut ur duschen.... Fick upp värmen en aning iallafall.
Nu måste jag återvända till livet. Har faktiskt börjat packa på riktigt nu.... Lite iallafall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan sånt smittas över nätet ;) Mår inge bra här..

tror dock at det är för mitt hjärta slår dubbelslag sen lång tid tillbaka.. men utifall..Jag skickar en massa kramar och ska hålla tummarna för att du tillfrisknar snart!

2008-11-20 @ 15:54:20
Postat av: KL

Krya på dig..När flyttar ni kram kram kicki

Postat av: carro

Hoppas du blir frisk snart! Du får inte bli sjuk tills på tisdag!! Håll ut... Kram

2008-11-20 @ 18:50:11
URL: http://carroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback