.helgen.

Vilken helg det har varit. Jag är helt slut. Men det var roligt, så det var det helt klart värt! Lilla E, så liten och gudars så sööt! Längtar redan till julen när jag får träffa det lilla pyret igen.

Dagen har spenderats på dop, och jag och prinsen min är numera faddrar till W. Dopet gick bra, men prästen var skrämmande tyckte han och började nästan gråta varenda gång prästen öppnade munnen.... men jag förstår honom, han typ skrek när han talade. Inte undra på att man blir rädd, var nästan så jag hoppade ur skorna...Det var tyvärr inte så barnvänlig miljö, och en opedagogisk präst... men man ska väl mötta sånt i livet också antar jag.  Jag tror att doppresenten (den personliga barnboken) uppskattades iallafall. Det är alltid roligt att ge bort nått som blir lyckat.



Nu efter att vi sett SATC filmen ska jag bara förbereda lite inför imorgon när jag ska ut i skogen igen och sedan ska jag hoppa ner i sängen, som jag känner att jag längtar efter.
Nu är det en ny vecka och nytt fokus... Nu kanske man vågar kika lite i schemat vad som väntar denna veckan?  Det enda jag vet med säkerhet är att bilen ska få på sina vintertofflor på tisdag och att vi ska rensa ut det sista från vinden i helgen.... Men helgen, herregud! Dit är det långt än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback