.krångel.

Jag verkligen avskyr när datorn krånglar. Sen jag fick tillbaka den har den varit helt tom och prinsen har jobbat hårt med att installera diverse program och fixat. Nu tänkte jag att jag själv skulle fixa lite småsaker, men det ville den inte samarbeta till. Detta slutar med att jag blir irriterad och får huvudvärk.... *suck*

Mycket har hänt sedan min dator dog och tro mig, jag har haft tusen blogginlägg klara i mitt lilla bomullshuvud, men ingen dator att printa ner dem på. Ämnena har varierat allt från hur friluftsdagen gick, bussköer, HLR, julklappar och packning för att bara nämna några.

Helgens planer är att imorgon ta en liten sväng till Sickla köpkvarter för att sedan fokusera på packning. Vi har bara denna helgen och nästa på oss att packa.... Om tre veckor flyttar vi! Äntligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback