.lång dag idag.

Idag blir det en lång dag. Dessutom med tre timmars lunch... Den är lite jobbig. Klockan 09 börjar en föreläsning som håller på fram till lunch, sen tre timmars lunch och sedan litteraturseminarium.
Detta betyder att jag genast måste gå och borsta tänderna och ta mig till skolan rätt så snart.
Jag är ganska så trött idag. Vet inte riktigt varför för jag kom i säng i tid igår å så. Måste vara att det är så mörkt ute nu. Igår och idag har det dessutom varit så isigt att man verkligen inte har en chans att se nått. Det är vackert på nått sätt, fast inte så jättevackert här i stan, men i skogen... =)



Sambon kom hem igår efter ett tag. Han ringde nån gång på kvällskvisten och hade fastnat i möten. Jag har inte riktigt vant mig vid att han inte arbetar typiska banktider längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback