.less.

Jag är så less på att vara i den här lägenheten. Missförstå mig rätt nu, jag fullkomligt älskar den här lägenheten, men nu är det inte roligt. Vi har inget köksbord längre, för det har vi sålt. Det står kartonger med nya möbler som tar upp massor med plats, det står massa kartonger som bland annat tvn varit inpackad i som måste slängas. Det börjar bli dags att börja med packningen inför flytten.... Blää, jag ser verkligen fram emot att flytta och framförallt att komma i ordning...

Imorgon väntar grupparbete om ätbart i naturen. Jag kan inte påstå att det ska bli kul, men det ska nog gå vägen. Jag upplever bara att alla dessa grupparbeten stjäl så mycket tid. För att inte tala om det grupparbete vi ska skriva om vad vi gjort/ska göra på Kärsön. 15 sidor. Det är mycket!


Kommentarer
Postat av: carro

Det är en tavla som motsvarar dagens whiteboards, som är kopplad med en dator och en projektor. Man kan skriva på tavlan, använda inom alla ämnen, lite powerpoint aktigt.. Svårt att förklara. Men bra verkar det i alla fall...

Postat av: Emma

Halloj!

Det funkar bra för mig. Min kurs är.. hmm??.. just nu känns det som att det är några lättförtjänta poäng. Dock har vi ju inte gått så länge så jag hoppas att det tar sig. Det är ganska mycket "ytligt", känns som vi aldrig får gå in på djupet och analysera böckerna. Men men.. ser fram emot att läsa eran kurs.. har lite roligt att se fram emot.. heja mig! =)

2008-11-11 @ 23:30:36
URL: http://www.lillaflaset.blogspot.com
Postat av: Sandra

Nu är det inte långt kvar gumman, snart slipper du kaoset.. och får julpynta ert alldeles nya hem!!!

2008-11-12 @ 09:39:28
URL: http://sandrasnyaliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har blivit utmanad! Läs med i min blogg.

2008-11-12 @ 10:25:11
URL: http://sandrasnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback