.matlagning.

Var tog hela dagen vägen?? Jösses, det känns som att jag inte hinner med nått längre. Jag har inte hunnit läsa nånting på hela eftermiddagen då jag har varit och handlat och fixat. Disken är precis fixad och nu ska jag laga mat så jag får med mig en matlåda imorgon när vi ska vandra i Täby Kyrkby.
Det är mycket i skolan denna kursen, inlämningar och examinationer varje vecka. Jag vågar knappt tänka ett par dagar framåt, än mindre vad som ska hända nästa vecka... Nu är det en dag i taget som gäller.
Nu måste jag fixa mat, jag är hungrig....


Kommentarer
Postat av: Helena

Jadu! Ibland går dagarna fortare än man tror.Hoppas det blev gott med mat.

Kram Helena

2008-11-03 @ 18:18:49
Postat av: sabina

Vi har oxå fått hem en platt tv.

Fast en LG med ett hål längst ner, där man sätter igång den. och så är den röd på baksidan... mer än så vet jag inte om den ... ropar på daniel när jag vill byta kanal :P

Postat av: Sandra

Hehe japp det var så jag såg det också.. och så är det den gamla trombonisten. De anordnar One eyed giant festival två gånger om året, vid påsk och halloween. Skitsamma. :)



Idag har jag lagat din lax! Mmmmmm!

2008-11-03 @ 19:02:25
URL: http://sandrasnyaliv.blogg.se/
Postat av: carro

Till extrakursen är det ju bara ett måste... Måste bli lite duktig i vår kurs också, ta tag i Samarbetsinlärningsboken eller något... Men vi är duktiga vi... :)

2008-11-03 @ 21:10:17
URL: http://carroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback