.parkering.

Efter att jag varit och fixat vinterdäcken på bilen åkte jag till Farsta Centrum en sväng. Dels för att spana efter de sista julklapparna och dels för att leta efter nått snyggt att ha på sig på jul och nyår.... Hittade inget, eller jo... Jag hittade en klänning från VILA (såklart) Den hade jag gärna tagit, men den var i tightaste laget över bysten. Men ursnygg!
Jag undrar vad de tänkte på när de byggde parkeringen, eller bestämde parkeringstiden i Farsta Centrum. Två timmar. Seriöst! Två timmar för ett så stort centrum. Man hinner aldrig det.... 3 timmars parkering med p-skiva skulle vara bättre.

Jag har också varit och handlat idag. Nu har vi mat ett tag iallafall.. Sitter i skrivande stund och funderar på vad jag ska slänga ihop till middag ikväll....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mina var inte heller givande förräns nu när vi bytt basgruppsledare.. men oavsett tycker jag att det är lika bra att gå när man redan fullgjort två år.. speciellt när de tjatar om att många av Stockholm stads arbetsgivare inom barnomsorg och skola kommer att fråga om basgruppsarbetet. Säkert bara skitsnack, men iaf. :) Nu när det börjar bli givande så stannar jag.. men idag var vi sex av typ 25 där.. :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback