.söndag.

Jobbade även idag och idag var det trevligare faktiskt. Har varit mycket att göra, det märks att julhandeln har börjat nu. Undrar när jag ska fixa de sista klapparna? 

Insåg häromdagen också att busskortet går ut vid årsskiftet och att man måste köpa ett nytt sånt också... det blir ju nån tusenlapp till som flyger iväg då...men jag ska inte klaga, i längden tjänar jag på att köpa studentkort även om det är dyrt just då.

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på nån film med min käre prins. Kanske blir det en päronsplitt till det också.

Kommentarer
Postat av: carro

Så gott med Päronsplitt! Nej, snö är kanske inte det ultimata för vår dag på tisdag. Men men... Den kommer nog ligga kvar.. Vilket visserligen är bättre än slask. Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback