.trappa.

Nu är jag lite lätt irriterad! Hur svårt kan det vara att fixa en trappa, särskilt om man tagit bort den gamla?
Utanför här har en granne till oss fixat en liten trappa så att man ska slippa går runt hela huset för att komma till bussen. Den där trappan används av samtliga som bor här på baksidan. På höststädningen i år byggde han en ny och förstärkt trappa, men den dög tydligen inte enligt någon. Någon har nämnligen rivit den gamla trappan, och sedan påbörjat en ny men verkligen inte kommit särskilt långt. När jag säger påbörjat så menar jag dumpat av några stenblock och grejer. Så har det sett ut i 3 dagar nu? Seriöst! Det är så fruktansvärt ologiskt att gå runt hela huset för att gå till bussen med mera. Var denna person tvungen att riva en fullt fungerande trappa för att sedan inte bygga någon ny??


Kommentarer
Postat av: cecilia

jag skulle också vara irriterad! din granne kan inte vara rädd för folk med dåligt morgonhumör hör jag.. eller det kanske var han som hade dåligt morgonhumör iofs så det var därför trappen försvann.. vad vet jag.. Annars hade det ju varit trevligt om folk fixar nåt provisorikt innan de river den gamla.. eller fixar nytt snabbt efter den rivits...Jaja.. jag hoppas de tar tag i det snart, för din skull.

2008-11-06 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback