.trötter.

Igår efter jobbet åkte jag till Spånga och hem till S och D. Vi käkade lite pizza och hade trevligt. Sedan drog vi ut till Universitetet där det var partaj och D med band skulle spela. Det var så kul, men det blev alldeles för sent för min del. Det blev förseningar under kvällen med de band som skulle spela, så när det äntligen var dags var klockan mycket, och när det var över var klockan ännu mer. Jag nästan rusade ut och bort till tunnelbanan, från Gullmarsplan blev det taxi och 02.25 lade jag huvudet på kudden. Det var skönt, men inte lika roligt när klockan ringde imorse och det var dags att gå upp till jobbet...
Men det var en urtrevlig kväll! Det gör vi om!

Här är ett litet klipp från igår....


Kommentarer
Postat av: carro

Tack för igår :)

Postat av: Sandra

Visst var det kul! :) Men det där klippet är från förra året. ;)

2008-11-02 @ 22:17:22
URL: http://sandrasnyaliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej förlåt, inte förra året, utan från i påskas. :)

2008-11-02 @ 22:18:46
URL: http://sandrasnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback