.vilken dag.

Jag började dagen utmärkt genom att försova mig en timme. Jag vet att jag stängde av klockan, men sen måste jag ha somnat om. Aja, har ju hemstudier idag så det är inte hela världen. Väl uppe tog jag tag i disken som stått i ett par dagar. *suckar* Det tog sin lilla tid och nu är hela köket belamrat med ren disk. Til slut kunde jag sätta mig och äta min skivade banan med fil. Mmm, jag älskar frukost! Blev inga tända ljus till frukosten idag dock, det kändes överflödigt när det är ljust ute. Tappar lixom charmen då.
Nu är jag precis klar med frukosten och ska sätta mig och plugga, och plocka undan på köksbordet så vi har någonstans att sitta när hela min grupp kommer efter lunch för att planera kommande seminarier.
Mixmegapol står på i bakgrunden, jag tror inte jag skulle klara mina mornar utan Adam och Gry....


Kommentarer
Postat av: cecilia

nä, visst är dem två bara så guld på morgonen. Har varit min lycka i bilen på mornarna... Fast nu åker jag iofs inte lika mycket på morgonen, eftersom jag inte jobbar mer. Än. Men jag hoppas de alltid finns kvar till jag får jobb igen. :)

Tack för det goda tipset om att tända ljus på frukosten! De ska jag börja med. Brukar göra det i december, men varför inte göra som du och börja redan nu?! Tack tack!

2008-11-05 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback