.bort ikväll.

Ganska otippat blev vi bortbjudna ikväll. Ska bli kul att träffa lite folk och vara på en barnfri fest. Kanske blir det till och med utgång??  Ingen som vet.... inte än iallafall. Har inget riktigt bra att ha på mig. Det fick bli jeans och en topp, det får duga även om man inte känner sig så där uppklädd som man skulle vilja... men men. Sånt är livet. Vet inte vad jag ska ha för skor på mig heller.... De jag köpte på semestern skulle passa finfint, men om vi ska ut ikväll orkar jag inte det. För hög klack, och jag har inte gått så mycket i dem så att de är ordentligt ingådda än. Undrar var mitt busskort är, och när nästa buss går? Det tar ett tag att ta sig till Fridhemsplan ändå....

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh! My hoods.. typ! Kom till kåren på KTH på tentapub.. Yey!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback