.doppresent.

Nu är doppresenten fixad. Iallafall den första. Dum som jag var tänkte jag inte på att vi ska på två dop inom en ganska snar framtid, men så nära ligger inte det andra dopet.... Jag avslöjar inte vad det blev... man vet ju aldrig.

Ska snart sticka iväg och träna. Idag ska jag testa pilates. Jag har i stort sett ingen aning om vad det är, så det ska faktiskt bli lite spännande....

Ska försöka skriva lite mer på min examination också, men vi får se om jag hinner med det ikväll. Efter gårdagens rätt så hårda slit känner jag att jag ligger bra till i tid.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kostar det 50:- även om jag typ skulle skicka tebax alltihop? Man får inte tebax som pengarna va?

Det där med doppresent håller jag med om att det verkligen är skitsvårt! Brukar söka lite efter idéer på nätet och få lite inspiration därifrån...

http://www.doppresent.se/

http://www.dopguiden.se/dopfest/doppresenter.html

osv..

Kramis!!

Postat av: emily

du ar bra duktig du:)

2008-10-03 @ 00:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback