.ensam hemma.

Då var man ensam hemma igen.... Ända sedan prinsen fick den nya butiken så känns det som att jag knappt hinner se honom... det är mycket jobb.... men nu tycker jag att han får komma hem snart...

Dagen har jag idag spenderat på stan med H. Det var kul. Vi fikade, shoppade och pratade av oss. Jättetrevligt. Vi hittade en del kläder till mini b som hon kallar bebisen i magen och jag köpte vinterskor. Jag köpte faktiskt två par, ett par stövlar och ett par låga. Vet inte riktigt om jag har råd med det egentligen, men jag behöver det. Egentligen behöver jag fler skor ändå. Skulle behöva ett par sneakers också....


Kommentarer
Postat av: Malin

Är det ett par gummistövlar eller ett par "snyggstövlar" vi talar om?

2008-10-24 @ 22:01:04
Postat av: emily

aaah. halsa h! har magen borjat puta mkt? ar mkt nyfiken. vi far fika sen nar jag kommer hem om ni har tid o ork:)

Postat av: Sandra

Kul med nya skor.. jag fyndade också ett par sköna, varma lågskor.. var egentligen på jakt efter ett par feststövlar, men kom alltså hem med ett par praktiska.. lite tråkigt, men samtidigt stolt. :)

2008-10-25 @ 09:17:41
URL: http://sandrasnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback