.jobb.

Vad skönt det är att jag känner mig så gott som klar med min tenta. Idag fick jag ett sms med en fråga om jag kan jobba i Huddinge igen imorgon, och det kan jag i och med att jag kommit så långt med tentan. Goodie. More money... Julklappspengar kanske... Åh vad jag längtar till julen. Både jag och sambon ska dock jobba på julafton. Det är inte direkt det roligaste, men några är vi som måste göra det också.
Julpyntandet å andra sidan blir det inte så mycket av i år. Det blir jag lite ledsen över. Jag älskar att julpynta, men nu ska vi ju flytta i mitten av december.....

Nu blir det läggdags. Ciao!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Jag vet! Jag vet! Jag vill också julpynta och in i december... :D Synd att det säljs julprylar för tidigt bara, jag kommer vara urless innan jul sen bara.. är jag rädd för...

2008-10-23 @ 19:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback