.kaos.

Då har livet blivit kaos. Jag förstod att kommande flytt skulle innebära en del kaos, men jag visste inte att den skulle börja redan nu.... Här står möbler högt och lågt, och ja, det är mitt eget fel... jag hämtade det själv på vinden igår, men jag hoppas ju bli av med det snart. Igår fick prinsen min sin nya dator vilket ledde till kartonger lite här och var och tillråga på det kom vårt nya matbord och stolar idag vilket ledde till ytterligare 5 kartonger som nu står så staplade det går efter väggen. Man kan knappt gå här.. och då har vi inet ens börjat packa... Undrar hur detta ska sluta?


Kommentarer
Postat av: carro

Ja, jag tyckte att det var en bra idé... :)



Ni kommer få leva i flyttkaos ett tag, men den som väntar på något gott.... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback