.kväll.

Så sitter jag här och det är kväll igen....
Jag tänker strax borsta tänderna och göra mig klar för natten....sedan ska jag smyga ner i sängen och mysa.... så gott det går när man är ensam hemma. Sambon är på nån middag med jobbet ikväll. Sen han fick sin butik ser jag inte så mycket av honom här hemma... det är baksidan av medaljen, eller vad är det man brukar säga?
Imorgon ska jag träffa min väldigt gravida kompis H. Det var inte så länge sedan vi sågs, men det händer mycket på några veckor.... Ska bli spännande att se... Jag tror hon spanat in ett café som har grym morotskaka, eftersom jag gått och trånat efter det i typ en vecka.... Hehe.

Nä... godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är det gott med morotskaka, har ett bra recept på det om du vill prova att göra en själv.

kram Helena

2008-10-24 @ 06:20:08
Postat av: Marie

Jag skulle bli helt knäpp om jag jobbade på Hemtex tror jag... Ja eller min käre make skulle bli det rättare sagt. haha. ;-). Ha en bra helg!!

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback