.lite sur.

Jag blev lite sur faktiskt.
Här hemma ser det ut som ett bombnedslag. Vi har ju plockat fram allt vi stuvat in i skåp, bil osv under visningen eftersom de är över nu. Igår hade vi tvättid vilket resulterade i tvätt i halva lägenheten. På morgonen har jag dessutom bytt ut de där dåliga galgarna mot de nya jag köpte på ikea... och jag lät de gamla ligga kvar på golvet tills jag kommit på en bra lösning.
Idag hade jag planerat att laga en riktig lunch också så att jag skulle få lite matlådor över. När jag står där och lagar mat som bäst, iklädd mjukiskläder och har inte fixat håret eller nånting så knackar det på dörren. Där står mäklaren med en potentiell köpare och frågar om de får komma in.... Vad ska man säga?? Han kunde ju ha ringt och förvarnat....  Jag blev lite sur faktiskt. Det är inte så man vill visa upp sitt hem. Hur som helst verkade tjejen intresserad och skulle prata med sin bank idag. Så det är ju positivt. Mäklaren ringde sen och bad om ursäkt. Han är förlåten, om han inte gör om det. Det var ganska pinsamt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: KL

Ja inte kul när man står där och har kaos omkring sig,förstår om du blev sur.Ja men nu är de på g med lägenheten då..lycka till nu kram kram kicki

Postat av: Marie

Men jädrar! Vilket sätt av mäklaren! Skulle bli hur sur som helst. Det fattar dom väl att man inte alltid har sådär överprydligt som på en visning.... Hoppas det går er väg iallafall trots att timeingen för försäljning tyvärr inte verkar vara den bästa..

Postat av: Helena

Jag skulle också blivit sur på mäklaren.Och man kan ju inte heller stå och skälla på dem inför den eventuella köparen heller.Men det var ju bra att han ringde och bad om ursäkt.Kram Mamma

2008-10-09 @ 12:18:22
Postat av: Helena

Jag hade också blivit sur.Men man kan ju inte skälla på mäklaren heller inför den eventuella köparen.Bra att mäklaren bad om ursäkt efteråt.

Kram

2008-10-09 @ 12:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback