.men åh.

Veckans tabbe!
...och det är bara måndag än....
Idag hade jag planerat att träna. Jag hade bokat in mig på 17.30 passet för då skulle det passa ganska bra att åka direkt från skolan till träningen. Vi slutade dock tidigare idag, och fick gå vid 15 istället för 16. Jag som bestämt mig för att träna ringde genast och bokade om mig så jag skulle få en plats på 16.30 passet istället. Jag sätter mig på tunnelbanan och börjar färden mot högdalen och träningen... Jag kommer dit och går in i omklädningsrummet. Väl där vänder jag i princip ut och in på min sportbag men ingenstans kan jag finna min sportbh och jag börjar svagt misstänka att den ligger bland den rena tvätten hemma..... Och allvarligt, man kan inte träna utan sporetbh. Så jag packade ihop mitt pick och pack och åkte hem... men jag kommer nog inte åka tillbaka idag..... Nu har jag tappat lusten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback