.missade.

Efter den förvirrade morgonen när jag gick upp en timme tidigare än nödvändigt så kom jag iallafall iväg till skolan. Hade en överraskande bra föreläsning. Jobbet ringde också och jag ryckte in och har jobbat hela eftermiddagen.
Annonseringen på eniro har varit tyst, så jag kastade ut sakerna på blocket också. Efter bara 20 min ringde en kvinna och var intresserad. På lördag ska hon komma och titta/hämta den... I och för sig ligger den ute billigt, för jag trodde inte jag skulle bli av med den annars...
Egentligen vill jag inte sälja min säng då den är av hög kvalitet, men vi har helt enkelt inte plats för den. Varken nu eller i den andra lägenheten....

Vi får se vad som händer på lördag....

Blev så glad när jag såg att Heros gick på TV. Trodde att det började, men ack så fel jag hade. Det började ju 21 så det enda jag såg var slutet.... Ah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback