.nervöst.

Väntar nervöst på att höra om någon lagt något bud på lägenheten idag.... Kan inte koncentrera mig på så mcyket annat.
Jag har iallafall ringt till kommunals fackförbund och fixat med de ärenden jag hade där, eller iallafall början av de ärenden jag hade....

Ikväll är tanken att jag ska träna coreboard. Det har jag bara gjort en tidigare gång och jag fick sjuk träningsvärk så det ser jag fram emot.

Ikväll har vi också tvättstugan.... Bland det tråkigaste som finns, men det måste göras det med. Jag ser fram emot att få egen tvättmaskin i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Erika

Oj, det lät skoj!

Postat av: Erika

Oj, det lät skoj!

2008-10-10 @ 10:46:25
URL: http://www.angelfire.com/fm/jag/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback