.ny kurs.

Idag fick jag hem papper om den nya kursen jag ska läsa. Jag ser fram emot den jättemycket, men jag tror det kommer bli tufft också.... Som det framgår av brevet kommer jag att vara schemalagd 5 dagar i veckan hela dagar vilket jag inte alls är van vid. Hittills har jag haft mycket hemstudier vilket passar mig utmärkt. Det blir en ny utmaning att ta tag i. Vi kommer vara mycket utomhus också, vilket blir kul och jag hoppas att vi mest kommer ha bra väder, men jag måste nog leta reda på mina gummistövlar, som tyvärr inte har den bästa passformen dock.. Jag får alltid skavsår av dem...

De här stövlarna är ju bara såå snygga dessutom!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på den nya kursen!

Kram Mamma

2008-10-06 @ 22:06:39
Postat av: Helena

Lycka till på den nya kursen!

Kram

2008-10-06 @ 22:07:34
Postat av: Erika

Är det Viking? så dyra bara...men jag såg några kopior i Gallerian (Ludvika), typ Roots eller nåt. Men det fann bara stl. 44 kvar :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback