.orkar inte.

Fy fasiken! Ska jag bo i det här kaoset i nästan två månader till?? Det kommer jag aldrig palla. Här är totalkaos. Det står kartonger och saker överallt.... Det innebär att det också är ganska svårt att dammsuga vilket i sig leder till att det känns ännu smutsigare... *suck*

Nu har jag paus från tentan. Den är börjar arta sig.... tror jag... eller hoppas jag! Har bara en halv sida kvar att skriva på, och nu ska jag fundera lite så jag får en bra avslutning. Medans jag funderar ska jag gå upp på vinden och sortera det sista, och leta reda på servisen som jag lovat S att hon kan få om hon vill.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt beskrivande bild, vilket sökord hade du då?

Tallrikarna såg asnice ut, jag kommer och hämtar dem så fort jag kan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback