.plan.

Dagens plan går ut på att jobba hårt med examinationen. Jag ska också hålla mig hemma och ta emot vårt nya matbord samt eventuellt sälja vårt gamla soffbord som jag kånkade ner från vinden igår. Det ringde nämnligen en man igårkväll och var intresserad... Jag har i och för sig lagt ut det tokbilligt, men jag vill ju mest bli av med det.... Vi har inte plats att ta med oss en massa möbler som vi inte ska ha i lägenheten. Förrådet är inte så stort.

På tal om den här examinationen börjar jag bli ganska nervös inför den. Har jag missuppfattat hela uppgiften? Vad har jag missat eftersom jag tycker att det är ganska lätt?? Det är egentligen bara en eller ett par saker som jag funderar hårt på och det är hur jag ska problematisera in det på individ, grupp, organisations och samhällsnivå. Det är väl det jag ska försöka lösa idag kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback