.regnbyxor och fleece.

Idag köpte jag mig ett par regnbyxor, och än är jag nöjd. Det blev ett par Didriksson. De var bra för de var inte så hysteriska långa från början och hade dessutom dragsko i benslutet. Jag tror de blir toppen! Kostade mindre än Haglöfsen jag tittade på, men ändå en hel del pengar. 600 kr är en del faktiskt. Men jag ser det som en investering för framtiden. Jag fyndade en fleecetröja också, den var nedsatt med 200 kr. Jag har ingen fleecetröja alls så det var bra också. Nu ska jag väl ändå vara klädd för att vistas i skog och mark?

Imorgon blir det en heldag i skogen och det ska bli kul. Det enda jag funderat på är vad tusan jag ska ha på fötterna. Frös igår när jag hade gummistövlar, trots både ullstrumpor och raggsockor. Man skulle kanske ha ett par schyssta kängor också, men nu är budgeten redan spräckt... Jag har ju vinterkängor, men de är ju enorma och jättevarma! De klarar 38 minusgrader... men det lutar faktiskt åt att jag tar dem på mig imorgon. Om jag ska vara i skogen hela dagen så vill jag inte frysa. Det har man gjort förr så det räcker...


Kommentarer
Postat av: carro

Va skönt att du hittade regnbrallor och fleecetröja. Jag köpte mig faktiskt en ny fleece idag jag med. Mysigt. Hoppas det blir skoj i skogen i morgon. Ses 7.50. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback