.sängdags.

Tiden går så snabbt om dagarna. Jösses, jag hinner knappt fatta att jag ska gå upp förrän det är dags att tvätta sig och hoppa i säng. Imorgon kommer jag säkert vara helt slut efter en heldag på stan, men det hindrar mig inte från att gå på bio med L. Tur att det är hemstudier på fredag, då kan man sova ut.... Eller ja, jag är ju ganska dålig på det, men jag har möjlighet iallafall. Nu ska jag iallafall gå och lägga mig, för imorgon blir det till att hoppa upp tidigt tidigt...

Har ett tag haft en lätt hemlängtan... hem till skogen... och faktiskt, efter vintern.... Men då menar jag riktig vinter, en sån vinter som inte finns i Stockholm.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag längtar också efter en riktig vinter!!



Hehe ja jag hade hellre slipat borde om det hade gått, men det är bara fanér så det är inget alternativ.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback