.skrivande.

Jag borde tagit mitt pick och pack och dragit till gymmet när jag kom hem idag, men det gjorde jag inte. Jag börjar nämnligen bli en aning stressad över det examinationsarbete jag snart ska lämna in, så jag har suttit och knåpat ihop en inledning, syfte, metod och framsida till den. Det var också behövligt, men träningen har inte gått så bra den senaste tiden, men imorgon har jag ett inplanerat pass som jag inte tidigare varit på, vi får se vad det är för något....
Jag har ännu inte funnit någon motivation i den här kursen och därför går det också så segt med skrivandet. Jag önskar att jag kunde säga att jag lärt mig något nytt, men det har jag inte och det stör mig samtidigt som det gör mig nervös inför examinationen.
Jag vet att det bästa vore att träna, det är bra mot stress.... Sen så blir jag så irriterad när jag inte fattar hur jag ska få ihop min ljudbok till en spellista....

Behöver komma iväg och handla nu snart också. Annars blir det ingen middag idag och då blir det jobbigt.... Blir så sur och grinig om jag inte får äta....



Inser nu att inlägget blev långt och jag kanske låter mer stressad än jag är. Eller hur är det med det där egentligen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback