.söndag.

Det är söndag och en härlig sådan. Vädret är underbart och vi har precis ätit frukost. Vad som sedan händer idag, det vet vi inte än... Det är ganska skönt att ha en sån dag också.... Även om jag gillar att veta vad som komma skall. Eventuellt ska vi åka till mio och kolla på ett bord med stolar till som vi funderat på att köpa.... men vi får se helt enkelt...

Nu sk a jag gå och borsta gaddarna och fixa till håret lite...

Igår kväll var jag ut och åt middag med några av mina gamla gotlandstjejer. Det var så kul att se dem igen och vi konstaterade att det var länge sedan sist. Allt för länge... men nu bor A här i Stockholm så det blir förhoppningsvis ändring på det nu.

Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback