.träning.

Träningen har verkligen blivit efter denna veckan.... Här har man skjutit på sånna planer för att sälja möbler och annat, en del har dock haft fräckheten att inte ens dyka upp.... Idag blir det ingen träning heller då jag ska till stan och träffa H och ikväll vill jag umgås med min prins som jag nästan inte sett röken av på hela veckan.
Nu ska jag ta tag i disken, sen ska jag duscha och efter det ska jag kanske läsa lite mer i den nya kurslitteraturen...


Kanske ska man kolla lite efter vinterskor på stan idag. Idag droppar ju både csn och lönen in. Inte för att man blir rik för det, de pengarna är ju nästan slut innan de sitter på kontot, men vinterskor måste jag ha oavsett. Vet inte riktigt vad jag vill ha bara... Eller jo det vet jag, jag vill ha ett par stövlar och ett par typ sportigare kängor eller så... men två par, det vet jag redan nu att jag inte kommer att ha råd med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback