.träning.

Igår var jag och tränade. hade bokat in mig på ett pilatespass.... trodde jag ja... Det visade sig vara ett chi ball och pilates kombinerat pass. Det var okej, men mer avslappning än träning. Jag hade trott att det skulle vara lite mer som yoga, lugnt men ändå jobbigt.
Idag hade jag tänkt vara ledig från träningen men på grund av detta så blir det ett spinning/muskelpass vid 17.30.
Det kommer bli sjukt jobbigt, jag känner det redan nu. Egentligen är jag inte så imponerad av spinning, jag tycker det är så tråkigt, men jag känner att min kropp längtar efter att få ta ut sig ordentligt. Dessutom är jag ensam hemma ikväll igen så då spelar det inte så stor roll vad jag hittar på och hur sent det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback