.utomhusdidaktik.

Planen för dagen är att läsa så mycket som bara går i boken utomhusdidaktik. Helst hela. Jag ska också ta mig iväg till slagsta och lämna tillbaka regnbyxorna jag köpte där men som inte var så bra. Igår kom det ett Ikeablad med massa julpynt i. Ojoj, vad det suger att ta en sväng förbi där. Ska jag åka till slagsta åker jag dessutom förbi, det är ingen omväg. Det är något speciellt med jul och julpynt. Jag fullkomligt älskar det! I år blir det väl inte så mycket pyntande eftersom vi ska flytta, men vi får se.. Kanske hinner man få upp nått innan jul? Och massa fint julklapps och presentpapper fanns det också... och det behöver vi faktiskt. =) Vi kommer nog behöva någon mer ljusstake eller så också, och julgranspynt, mitt absoluta favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback