.vårterminen.

Kurserna inför vårterminen är nu sökta.... eller jag sökte faktiskt i helgen, men insåg att jag glömt att skriva om det.
I vår ska jag läsa två kurser som ingår i det allmänna utbildningsblocket och sedan ska jag skriva min C-uppsats.
Jag erkänner, att skriva en C-uppsats skrämmer mig. Jättemycket! Men samtidigt tror jag att det kommer bli väldigt roligt. Förhoppningsvis den mest givande tiden under hela utbildningen.... det är vad jag hoppas på iallafall.
Lite trögt är det kanske att ha en hel termin kvar att läsa sedan efter C-uppsatsen, men på nått sätt så ser jag det som att det ska bli skönt att bli av med uppsatsen. Jag borde inte känna så, men det är nog för att det nästan skrämmer livet ur mig...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag känner exakt likadant. :)

Du förresten, vart får du tag på alla bilder till bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback