.gäsp.

Heldag i skolan uppföljt av gymmet och sedan hem och städa och laga mat. Jag tror det blev för mycket.
Jag är supertrött och om jag skulle gå och lägga mig nu skulle jag förmodligen somna på ett par sekunder. Jag tycker dock att det är lite tidigt att lägga sig så jag ska föröska hålla mig vaken och titta på lite tv kanske.
Är inte helt klar med städningen, då badrummet skulle behöva röjas över, men det får faktiskt bli en annan dag. Idag orkar jag inte.... Prinsen min stryker och tar hand om tvätt, men jag misstänker att jag får stryka min egen tvätt... Jag brukar konstant vägra att stryka hans kläder så...

Känner att veckan kommer bli tuff med många långa dagar och jobb både i veckan och i helgen.... Den här lediga helgen jag hade var nog till för att ladda upp batterierna.

Kommentarer
Postat av: KL

ja hoppas att batterierna blev laddade för dig så du orkar med din jobbiga vecka...Kram kram kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback