.gymmet.

Godmorgon världen!
Har vaknat på ett ovanligt strålande humör idag. Gårdagens lediga dag var nog behövlig! Har lite ångest nu för att jag inte läst en enda sida, men jag tar igen det. Jag har läst duktigt hittills, flera av mina studiekamrater har inte ens börjat läsa och jag har iallafall tagit mig igenom snart 4 böcker.

Jag tror att min prins skulle behöva en dag eller två ledigt. Efter att han tagit över stureplansbutiken i måndags har han jobbat som en galning och igår var han inte hemma förrän klockan var efter 22. Han har dessutom dragit på sig någon förkylning och fått utslag på båda låren (som ser riktigt hemska ut) efter de nya jeansen. Jag har tvättat dem nu och hoppas att han inte får sånna utslag igen. Läskigt!

Jag har precis ätit frulle och ska läsa lite nu innan jag ska möta P på gymmet vid 10. Nu är det dags att börja igen efter sommaren. Gårdagens joggingtur gick vääldigt trögt, men gjorde nog lite nytta ändå känner jag i låren idag.
Jag skulle behöva handla, och lämna tillbaka de där jeansen jag köpte igår, så det kanske blir en tur till globen senare.... Vi har också massor av tidningar som jag skulle behöva droppa på återvinningen. Vi får se vad jag hinner helt enkelt. Måste faktiskt läsa en stund idag, så är det bara...

Kommentarer
Postat av: Marie

Dutti du är som joggar å grejjar. Själv äter jag bara :-p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback