.idag.

Idag ska jag och prinsen städa och fixa inför tisdagens fotografering. Det värsta är att vi redan fyllt två flyttkartonger med böcker, tidningar och spel som var lite överflödiga i bokhyllan. Hur ska det sluta?? När vi ska flytta, kommer vi behöva en hel lastbil då eller?? Just böcker är jobbigt att packa för det är så tungt.... Glas tycker jag också är jobbigt att packa just för att det känns som ett lotteri om de är hela när man kommer fram eller inte. Jag tänker framförallt på våra intermezzo vinglas som vi har 24 stycken av... De är inte så billiga och jag är sjukt rädd om dem.

Idag är vi även bjudna på inflyttningsfest hos K&T. Det ska bli spännande och se hur de ska bo nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback