.inget att göra.

Verkar inte vara heroes ikväll som jag hade räknat med.
Jag har därför inget särskilt att göra, så sprang jag på detta. Kul grej som jag tänkte att jag kör hårt på.
Ta fram mobilen och så använder du svaren från din inbox.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Ett stort tack från glada föräldrar och en kelsjuk liten kille.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Hej vännen klänningen satt som en smäck över maggen =)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? 

Jag älskar dig.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Du får säga till när du har en glugg nånstans :-)

5. Vad säger din sambo innan du går och lägger dig?

Haha hade precis tänkt smsa dig o fråga om du har lust med en shoppingrunda i helgen.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Ditt persnummer?

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 

Jo men visst, jag kommer gärna.... slutar väl efter 17 nångång. Kan höra av mig när jag slutar.

8. Vad vill du höra mest av allt? 

Superbra, tack!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Ojsan, såg nu:-P vi har varit på barnkalas, är på väg hem nu.

10. Din romantiska replik? 

Ok puss.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej när tror du att du är hemma? puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin nya lägenheten blir! Och snygg annons, kommer nog många spekulanter!



Det här var ju roligt.. får man välja fritt bland sms:en i inboxen när man besvarar dessa frågor?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback