.inte klok.

Man ser baske mig inte klok ut när man åker hem från gymmet.
I de flesta fall åker jag ju hemifrån och då åker jag ju ombytt å klar, men som idag när jag åkte direkt från min praktikplats och till gymmet då är det andra grejer. Jag föredrar att duscha hemma, dels för att det är skönt, inte så långt bort men framförallt för att slippa släpa på handdukar och sånt som är tungt! Min träningsväska är tung nog.
Iallafall så hade jag idag på mig jeanskjol och stövletter. Snyggt när man ska åka hem sen från gymmet... Iklädd tre kvarts-byxor och stövletter..... Mina gymskor vill jag ju inte smutsa ner... haha.

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, ja det där känner jag igen. Man ser verkligen inte klok ut när man åker hem från gymmet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback