.ligger efter.

Jag ligger efter med träningen. Jag har ju haft sådan jobbig huvudvärk och migrän till och från (läs mest till) den senaste veckan. Jag har inte varit på gymmet en enda gång under den här perioden och nu börjar det krypa myror i byxorna. Tisdagen och onsdagen är också fullpackade med aktiviteter som fotografering av lägenheten och ett besök vid den nya lägenheten. Det får iallafall bli en skön promenad ikväll hade jag tänkt, det borde jag kunna klämma in även om det ska plockas undan och fixas det sista innan fotograferingen.


 Kanske kan jag få lite sällskap av B? Vi hinner ju aldrig ses fast vi bor så nära varandra. Det är ju så att man skäms... Men jag antar att sånt är livet. Det känns som att man lever i en liten bubbla, studentbubblan. Man har inte tid med så mycket annat än studier och att försöka leva...


Kommentarer
Postat av: carro

Så ni ska ta er en titt i nya lägenheten, trevligt. :)

Postat av: Marie

Det är ack så lätt o hamna i den där bubblan

2008-09-22 @ 20:50:20
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är tyvärr lika när man jobbar också tycker jag.Man hinner nätt och jämt med sig själv. Kul med besök av den nya lägenheten,blir väl spännande?

Kram

2008-09-23 @ 14:20:54
Postat av: Sandra

Iiiih spännande med proffsbilder av lägenheten, förväntar mig att de läggs ut här snarast möjligt? :P Och vad spännande att ni ska till nya lägenheten och kolla läget.. Det börjar närma sig.

2008-09-23 @ 15:45:47
URL: http://sandrakocmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback