.matbord.

Jag önskar mig masalsbord när vi flyttar... Det finns några jag gillar, men de flesta är såå dyra att man bara kan drömma....  Mitt senaste span är dock det här bordet som finns på Kuddrummet.


Men det finns så många fler fina möbler.... ojojoj... Om man hade pengar...
Jag har ju länge spanat på det här bordet från mio.

inte heller det här bordet känns helt fel.... det finns så många stilar och jag kan verkligen inte bestämma mig vad jag vill ha där sen...
Vi har också spanat på ett supercoolt bord med betongskiva...
Bordet kommer från home in harmony.



Summa sumarum så har vi nog inte råd att köpa något av de här lyxiga borden på ett tag... men man kan ju önska... Vad vore livet utan önskningar??


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja en så länge är det gratis o drömma!!! Keep on dreaming!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback