.morgonen.

Åkte till gymmet på förmiddagen och körde en snabb promenad på bandet i en timme. P gjorde mig sällskap och det var så kul att ses igen efter sommaren. Vi hade så mycket att prata om att det känns som att vi inte ens kom igenom hälften. =)
Det känns i benen nu att man har tränat och det är skönt! Resten av veckan vet jag inte riktigt hur det blir eftersom jag har långa dagar i skolan... vi får se. Ska försöka boka in lite träningspass med min före detta kollega också, sporty spice som hon vill bli kallad. Hahaha!

Ikväll börjar Heroes, och jag och älklingen har nyss avslutat vår box med hela första säsongen. Ska bli spännande att se fortsättningen! Hoppas att min prins kommer hem lite tidigare idag. Vi har knappt sett varandra den här veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback