.mot nya äventyr.

Godmorgon bloggläsare!

Inte så många som är uppe den här tiden på helgen, men jag är... Jag ska snart åka till jobbet.
Vädret ser ut att vara strålande, men kanske lite kallt. Jag hade gärna cyklat till jobet idag, men min cykel är fortfarande inte fixad så det får bli buss för min del.

Idag vet jag att jag har en del att göra på jobbet, då det ska skyltas om i, i stort sett nästan hela butiken innan måndag... det vill säga idag och imorgon, och jag jobbar ju även imorgon.... men, det är det som är det roligaste jobbet... =)
Jag ska under helgen också, imorgon tror jag, köpa lite nya handdukar så att vi har något snyggt att hänga upp till fotografering och visning.... Kanske inte bara för de tillfällena, vi behöver ny frotté och nu är ett ypperligt tillfälle att börja köpa upp sig. Jag är sugen på en grön färg som jag tror kommer bli väldigt snygg i vårt nya badrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback