.natti natti.

Måste hoppa i säng. Morgondagen närmar sig med stormsteg och jag behöver min skönhetssömn. =)
Imorgon blir det först skola och sedan på besök hos E.. och naturligtvis mera läsa, läsa, läsa.
Jag har idag lyckats läsa en bok iallafall. Mer än en  bok om dagen kan man nästan inte kräva, det orkar man inte ta in.
Fick tag på två gardinlängder till också... behöver dem inte nu, men tanken är att de ska pryda mitt nya vardagsrum och kök i december... Kommer bli så fint. Man måste tänka lite ekonomiskt ändå. Jag hade redan 6 längder, men kommer att behöva två till. Det skulle bli såå dyrt om jag var tvungen att köpa gardiner till hela lägenheten på en och samma gång. Det är bra om man kan återvinna lite. Speciellt eftersom jag gillar dem också.

Nattis!

Kommentarer
Postat av: sabina

hej , läskigt att vi hade valt nästan samma bild på husfrun för ett tag sen, ska jag vara ärlig så har jag inte läst din blogg på ett par veckor :(

vilken butik har han tagit över ? nyfiken ..

2008-09-04 @ 09:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback