.ögoninflammation.

Gårdagens pass på gymmet må ha varit kort, men verkar ändå varit nyttigt. Idag har jag nämnligen träningsvärk.

Idag har jag också ögoninflammation. Inte lika kul. Det är såå jobbigt och kliar som bara den. Jag hoppas att det går över fort... Jag ska försöka vara duktig och torka ögat ofta med koksaltlösning.


Nu är det dags att packa ihop och dra sig först till skolan och sedan vidare till jobbet. Det blir en verkligt lång dag idag.
Grupparbetet vi har i skolan går frammåt, sakta men säkert.... lite trögt tycker jag... men det tycker jag ju alltid så det är inget nytt....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, stackare. Krya på dig i ögonen! Kramar

Postat av: carro

Håller med S här ovanför!! Hua!! Kram

2008-09-11 @ 09:11:06
URL: http://carroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback