.öliv.

Vilken dag det har varit!
Dagen började fint med superväder... åh så härligt. Hösten visade sig från sin bästa sida idag.
Förmiddagen spenderades i skolan på ett seminarium som inte var helt givande, men det gav nått hoppas jag....

När seminariet var slut så satte jag mig på tunnelbanan och åkte till hässelby. Där gick jag en liten promenad ner till vattnet där jag blev upphämtad med båt av  E och hennes två barn. Så härligt! Vi åkte ut till Lambarö där de bor nu för tiden. Jättemysigt litet hus med en fantastisk omgivning. Ute på ön har jag fikat muffins som de bakat, jag har varit på sjörövarspaning, jag har fäktats och lekt pirat samt lekt en del med play-doh. Jag känner att livet på en ö är svårslaget!


Väl hemma var jag så hungrig att jag trodde jag skulle avlida och det blev en snabb middag bestående av pasta och tomat/bacon sås... Det var ganska länge sedan jag lagade det så det var gott.
Nu ska slappa i soffan och fixa lite inför helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback