.otaggad.

Godmorgon bloggläsare!

Jag ska snart dra mig till skolan, men problemet är att jag är såå fruktansvärt otaggad. Så fruktansvärt otaggad.
Jag vet inte vad det är, eller varför.... det bara är så....
Jag har packat den största väska jag hittat för dagens skolgång. Dels har jag packat med alla böcker jag läst, för jag är tydligen den enda som läst dem hittills, och det ska redovisas på onsdag.
Sen har jag också packat träningskläder och planen är att åka till gymmet direkt efter skolan.

För övrigt behövs det både handlas, lagas mat och framförallt städas här hemma. När ska vi hinna det då?


Kommentarer
Postat av: KL

Ja vad jobbigt de ät att känna sig otaggad,men förhoppningsvis så går de över kram kram kicki. ja de är lika här de skulle städas här också men de får man ta när lusten faller på.Har N startat eget företag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback