.så fin.

Vi har varit och tittat på vår nya lägenhet. Det blir såå fint!!
Det kändes så bra att vara där och gå runt och titta. Jag känner mig nöjd med våra tillval och tycker allt är superfint.
Vi såg några småfel som vi anmärkte på och som de får fixa till innan inflyttningen. Bland annat hade de satt fast fel handtag i köket och satt upp en vit fläkt istället för en rostfri som vi beställt.

Vi tog en del bilder, men de håller inte den bästa kvaliten är jag rädd. Jag bjuder ändå på några här:

Här är början på vårt kök. Är grymt nöjd med kaklet, men som sagt. Handtag och fläkt ska bytas och lite sånt...


Här är badrummet. Tror det blir jättefint. Det var svårt att se där inne... vi hade bara ficklampa när vi kollade där inne.



Det här är utsikten från vardagsrum och kök. Visst är den underbar?



Här är då del av vardagsrum och kök.



... och så var det utsikten från balkongen....



Jag känner mig lycklig. Det kommer bli bra till slut och det känns tryggt att flytta dit... Nu får vi hoppas på det bästa vad det gäller försäljning av lägenheten vi bor i nu.



Kommentarer
Postat av: KL

Ja vilken kanon lägenhet de såg då så fint ut,ja ni blir säkert av med er lägenhet för den är ju också fin av de jag sett på din blogg...Ja vad kul då kanske du firar jul i nya lägenhetern då..kram kram kicki

Postat av: Helena

Det blir ju jättefint.Ni har verkligen lyckats med era val av tapeter och kakel m.m.

Kram Mamma

2008-09-25 @ 08:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback